Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Tellimusele tuleb sisestada andmed, mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi teenust on kõige olulisem sisestada kehtiv mobiiltelefoninumber.
Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega ja tutvunud toodete kasutamis- ja ohutusnõuetega.
HIND
Kogu informatsioon kauba kohta ja toote hind on kuvatud toote juures. Toodete hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui kauba eest tasumisel ei ole märgitud teisiti. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
E-pood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
TOODETE VALIMINE
Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate tutvuda kauba lisainfo, piltidega, hinnaga ning määrata soovitud kogust. Laoseisu kuvatakse toote juures. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.
Kui olete toote ostukorvi lisanud, kuvatakse toodete ühikute arv ka lehe ülemises paremas servas ostukorvi ikoonil. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukoti ikoonile„Vaata ostukorvi“.
Juhul, kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, klikkige kauba järel oleval koguse juures olevat „-„ või „+“ märki ning klikkige nuppu „Uuenda ostukorvi“ kastikest.
Edasi valige sobivaim viis, kuidas soovite, et kaup teieni toimetatakse. Tellimuse kinnitamiseks klikkige ikoonile „Maksma“, mis juhatab teid edasi arvelduse andmete lehele.
TELLIMUSE KINNITAMINE
Täitke arvelduse andmete jaoks ankeet enda isikuandmete kohta. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad.
Juhul, kuiTeil on sooduskood, siis palun sisestage väljale „kupongi kood“.
Valige sobiv makseviis. Tasuda on võimalik pangalinkide kaudu või krediitkaardiga.
Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Kauba saame saata teile pakiautomaati (Omniva pakiautomaat, Itella SmartPost, DPD pakiautomaat) või kulleriteenusega (Smartpost ja DPD). Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.
Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Müügitingimustega ning nõustumisel märkige „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
Edasi suunatakse teid makselingi kaudu maksma, pärast makse sooritamist klikkige kindlasti „Tagasi Kaupmehe juurde“.
Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.
GARANTII JA TAGASTAMINE
Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.
Kauba tagastamisõigus tarbijale on 14 päeva. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Täpsem info garantii ja kauba tagastamise kohta on toodud Müügitingimustes.
PRIVAATSUS
Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.